onsdag 20 februari 2008

Ditt samtal är viktigt för oss...

... och vi gör allt vi kan för att kunna ta ditt samtal så snabbt som möjligt.
...
...
...
...
...

Det är fortfarande några samtal före, och det är snart din tur. Du har plats nummer... ett... i kön.
...
...
....

Du har fortfarande plats nummer... ett... och ditt samtal är viktigt för oss. Jo, det är säkert. Även om det inte verkar så.
...
...

Jo faktiskt, ditt samtal är verkligen viktigt för oss.
...
...

Nej, vi skojar inte. På hedersord.

...
...

Det kan verka som att vi inte bryr oss men så är det absolut inte. Oh nej. Du kanske tycker att vi borde ha anställt mer personal så att du inte behöver sitta i telefonkö i 45 minuter för att få en kopia av en faktura, men faktiskt... vi bryr oss om ditt samtal. Du är viktig för oss.
...
...

För vi behöver dina pengar. Jättemycket. Så lägg inte på... för det är snart din tur.
...
...
...
Nej, vi fnissar inte. Vi eh... har lite störningar på ledningarna. Men det är snart din tur. Och kom ihåg, ditt samtal är viktigt för oss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va grinig du verkar då! :D

Tesa sa...

*klick* ;)

Theresia sa...

Let me guess....Bredbansbolaget?