torsdag 23 augusti 2007

Sällskap sökes!

Mitt kontor är stort och jag är egentligen ganska liten. Så det finns en hel del utrymme över som någon annan skulle kunna använda till något vettigare än lagringsplats för fula multifunktionsskrivare, metervis med sladdhärvor och en butiksdisk från efterkrigstiden.

Om du skulle vilja sitta och jobba i en skönt kreativ lokal mitt i Arvika tillsammans med en fantastiskt trevlig grafiker (med sporadiska påhälsningar av en smått cynisk ljudtekniker), så hör av dig.

Eller om du känner någon kreativ själ utan hem så ge denne "någon" en vink om att paradiset kan finnas på Magasinsgatan i Arvika.

Önskemål: Kreativ, bullbakande och humoristisk superhjälte med gigantiskt nätverk av välbärgade företagare som saknar grafisk kompetens. Kan även tänka mig en helt vanlig människa. I värsta fall kan jag vara hundvakt.

Med hopp om nya möten och växande nätverk,

Yours truly...

6 kommentarer:

Gunilla sa...

Vem är den "fantastiskt trevlige grafikern"?

2maz sa...

Mållgans låtsasbrorsa...

Comvidare sa...

Vad hände med den nya stjärnan på it-himlen? Inte slocknade han så snabbt?

2maz sa...

Nu förstår jag inte? Jag brinner som aldrig förr, ser du inte det? :)

Comvidare sa...

Det märker jag, syftade såklart på den yngre stjärnan....

2maz sa...

Han började brinna för en utbildning i Stockholm...