torsdag 27 september 2007

Tiodagarsutmaningen...

"Varje tanke du tänker fungerar antingen stärkande eller begränsande. Om du klarar att vända negativa tankarna till konstruktiva, se det positiva i det och dem du möter, under tio hela dagar av ditt liv: Vad tror du skulle kunna hända?"

Detta är ett utdrag ur tiodagarsutmaningen på www.tiodagar.se. Det finns egentligen ingen anledning att inte vara med, så jag tänker inte vräka på med någon värre marknadsföring. Dessutom får jag ju ingen provision, eftersom det är helt gratis att delta.

Du behöver inte bli medlem, tala om vad du heter eller ens låtsas att du är intresserad av hur det går för alla andra. Det är helt och hållet för din egen skull. Om du mot förmodan känner att "nja, det här är nog inget för mig", så är du med största sannolikhet en av dem som har mest att vinna på att faktiskt prova.

Så kika in på www.tiodagar.se och ta dig en funderare om du inte känner dig lite sugen ändå. Jag har redan antagit utmaningen och kommer naturligtvis att blogga om min upplevelse av de tio dagarna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja...jag SKA!! :)

2maz sa...

Haha... härligt att höra! :)

Tommy sa...

Anmäld och klahr...=)

Anonym sa...

Jag med...*dansar positivitetsdansen*

Tesa sa...

I'm in! :)
Fy fan, det kunde lika gärna börjat nu... jag är på topp (spik nykter till på köpet!).