lördag 19 januari 2008

Vilken start på en lördag!

Idag hämtade jag C vid halv nio och skjutsade ner honom till innebandyträningen som började klockan nio. Jag hade tänkt att träna en stund på Hälsokompaniet under tiden, som ligger i lokalen bredvid. Men när jag precis har lämnat av C så kommer Stefan (Universe Imagine, NLP, personligt entreprenörskap... ja, ni vet) vars son tränar i samma lag. Det slutade med att vi satt och pratade i en dryg timme vilket helt enkelt blev en kanonstart på min lördag som jag inte hade väntat mig.

Tänk vad bra det kan bli när det inte blir som man tänkt sig.

5 kommentarer:

Tommy sa...

Och sen blev kvällen bara bättre ,med Resident Evil 3 och pilsner och The Roof.

Anonym sa...

... och ett nattligt samtal.

2maz sa...

... som väl snarare var början på en fantastisk söndag? ;)

Anonym sa...

Definitvt! Och inte vilken söndag som helst...

Tesa sa...

Vet du...det här är andra gången jag försöker maila till dig, och mailet kommer tillbaks, undelivered. Du får ett sms istället, och så ber jag om ursäkt om det väckte dig! :)