lördag 9 februari 2008

Fredag: Dan före dan före dan före dan...

Ja, imorgon åker jag till Älvdalen, så det är en del som ska vara fixat tills dess.

Då ska vi se...

Jag har äntligen ordnat nya bromsskivor och belägg på bilen. Alltså, det jag har gjort är att lämnat den till någon som kan med bilar och sedan betalat dyra pengar för det, eftersom man fortfarande inte kan uppgradera bilen via Windows Update. Hann med lite fragmentariskt jobbande under dagen som kulminerade i en rad panikåtgärder (som jag för en gångs skull inte hade orsakat) strax efter midnatt.

Jag fikade med (och hos) min fraggel, packade ihop högvis med grejer från kontoret och började så smått att bygga upp min laptop från grunden. Just nu finns där bara ett Officepaket, vilket inte riktigt räcker i längden.

Min käre vän och kollega A var hemma i helgen, och vi satt nån timme och pratade framtid tillsammans. Vi konstaterade att det har hänt löjligt mycket det senaste året på alla våra fronter, och att det troligtvis kommer att hända dubbelt så mycket under 2008. Förändring is the shit.

Dagens höjdpunkt skulle kunna ha varit när jag slängde i mig en kebab med bröd ackompanjerad av en aluminiumförpackad Trocadero på Viktors. Men det var det inte. Däremot var det gott. En stund.

Har ni sett den där underbara reklamfilmen från sony med alla studsbollarna? Just nu känns det som att alla dessa studsbollar lever loppan i mitt huvud. Party!

Jorusåatt, men dä blir nog brarätta skarusé.

Inga kommentarer: