torsdag 14 juni 2007

2800 spänn genuint 80-tal åt helvete!

Då var det dags. Att ta steget in i 2000-talet på allvar. CD-växlaren är förpassad till de sälla jaktmarkerna för gott. Jag har definitivt lyssnat på min sista CD-skiva i detta hem. Framförallt för att de tar en massa plats, går sönder och försvinner. Så nu har jag fattat ett nytt skönt beslut: Jag ska köpa en iPod och koppla den till förstärkaren. Det kommer att bli grymt bra, men det medför ett litet delikat problem: Man får en gratis lasergravyr på två rader.

"Ok, han tänker lyxa till sig med en iPod (jävla myglande egenföretagare) och gnäller över att han får en lasergravyr, gratis? Why?"

Jo sörru, jag har nämligen inte den blekaste aning om vad jag vill att det ska stå. Det måste ju vara råcoolt och helrätt, för det kommer ju sitta kvar ett tag. Så snälla hjälp mig! Ge mig förslag på vad jag ska skriva på min iPod! Testa här!

Och för den genuine bakåtsträvaren finns det en fullt fungerande CD-växlare i potten. Värde: 2800 spänn.

6 kommentarer:

Tommy sa...

"CD-Växlare"
"Dret go musik"
"Music on a stick"
"Fantomen"
"Wolverine"
"Belongs to Sensai 2maz"
"Steal it and I'll put a cd-changer in your ass"
"80 goes 2000"
"Price: $200"
"My precioussss"
"Belongs to a Creative Superhero"
"This thing's cursed"
And they will keep coming...

Gunilla sa...

"Väs att du är 16" :D

2maz sa...

Hahaha.. wunderbar! Tar gärna emot fler. :)

Tommy sa...

Finns bara en text som en riktig man kan ha på sin iPod.
"Yippie Kai Yeah, Mother Fucker!" (Wikipedia)eller enligt imdb:
"Yippie-kay-ya, motherfucker"

Tuffare än så blir det inte.

John sa...

My Gift To My One-And-Only:
Leif Bohlin

-------

If you get my point .. ;-)

P sa...

Inte sågen Ajpod.
Frän datagrej.
This item will selfdestruct 5 seconds after you changed to Carola.
"tillhör Arvika stadsbibliotek"
In your face Bill Gates!