måndag 13 augusti 2007

Bara så du vet...

... så är Frank Frazetta är en av mina största inspirationskällor!
... så köpte jag frukost på Caféet i morse!
... så har jag numera mitt underbara ritbord på en armlängds avstånd!
... så borde du se "Den bästa sommaren" om du inte redan sett den!
... så håller jag på att sätta ihop en inspirationssamling med skön musik!
... så tog jag med mig en härligt röd boll till jobbet!
... så har jag betalat mina biljetter till Tony Robbins i februari!
... så borde du krama minst tre personer idag!
... så ska jag ta en lång eftermiddagsfika med Tommy idag!
... så är det alltid värt ett försök!

Och bara så du vet, så kommer det att bli en underbar dag!



3 kommentarer:

Comvidare sa...

Det där skulle jag ha läst i morse. Så att jag visste vad det skulle bli för dag menar jag. Sen är jag lite sent ute att hitta den där tredje personen att krama. Annars har jag kramat en kollega på jobbet och en kompis på affären idag. Tror faktiskt att jag ska krama mig själv som sista personen. Det gills väl?

Ps. Är det ditt alster? Ds.

Tommy sa...

Den fikan var inte att leka med!
Sittande på Nordells uteservering
med solen i ansiktet, trevligt sällskap och givande diskussioner om livets stora hemligheter.
Hur länge? Ingen som vet, det tog ett tag men va f**.. Livet går inte i repris!

2maz sa...

Jag önskar att det vore jag som skapat bilden, men det är tidigare nämnda Frank Frazetta som ligger bakom den. Bilden finns med i en samlingsvolym som går under namnet "The Pillowbook", som står i min bokhylla. Fullkomligt underbar.

Och Tommy, den fikan var verkligen inte att leka med. En av de bättre på länge skulle jag vilja påstå. :)