fredag 31 augusti 2007

IKEA reloded

Så har man varit på IKEA i Karlstad för första gången. Inte mycket att säga egentligen, förutom att det är otroligt skönt att ha det mindre än en timme hemifrån. Helt underbart faktiskt. Dagen till ära åkte jag och G dit och handlade lite. Målet var en soffa till kontoret. Mission accomplished. Jäklar vad bra det blev. klockrent.

Jag tänkte försöka förmedla känslan som jag upplever just nu efter att ha skruvat ihop möblerna och äntligen sitter och blickar ut över mina nya kontorsjuveler. Jag tänkte ta en bild och visa hur mysigt det är. Men det lyckas inte riktigt. En bild blir inte bra. Det måste helt enkelt upplevas. Så om ni har vägarna förbi, kika in så bjuder jag på te i min nya soffa.

Eftersom det var svårt att få en bra bild på bara soffan, tog jag och sydde ihop några bilder på det mesta av min utsikt just nu. Eftersom jag inte har någon vidvinkel på min kamera så blir bilden lite smått förvrängd och soffan är det lilla svarta till vänster med de två röda prickarna i (kuddarna). Men klicka på bilden så blir den lite större.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Sö vackert sö :)

Comvidare sa...

Inspirationen bara kommer till mig. Här ska skapas! Det lutar åt att skapa en portion middag faktiskt. Men du kanske lyckas bättre i din nya miljö. Inte bara middag utan också ett stilleben av grönsakerna.....

2maz sa...

Stilleben? Moi? Nej, jag är faktiskt inne mer på grafitti, och har ett par riktigt coola idéer till väggdekorationer på kontoret. :)