onsdag 10 oktober 2007

Dag 1: Så hur har det gått?

Snart är första dagen av tio ett minne blott och det har gått riktigt bra med mitt stärkande tänkande. Jag har valt att fokusera på trevliga saker så till den milda grad att jag fikat, shoppat och pysslat mest hela dagen. Jag blev bjuden på middag ikväll också och sitter nu mätt och nöjd på kontoret och samlar mig. För det är ju så att någongång måste jobbet göras också.

Jag har ju dessutom gått igenom varenda begagnad bil med drag hos Arvikas alla bilhandlare idag, men ännu lyser min bil (Transformers anyone?) med sin frånvaro. Men den dyker upp när jag är redo, det är jag övertygad om.

Hoppas ni haft en grym start på era tio dagar. Imorrn kör vi vidare. Eller som min morbror P skulle ha sagt: Hä ä bara å djiv han gasn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Strålande start var det här :)

2maz sa...

Det är klart att det varit en strålande start för dig, för du har ju tillbringat större delen av dagen med MIG! :D

Anonym sa...

Guuud såå dryg...och för den delen är det inte sant...för jag har faktiskt JOBBAT större delen av dagen!!:D