lördag 5 januari 2008

2007 – Året då allt började

Det var då jag…

… firade nyår som singel för första gången under detta millennium.
… bröt ihop och kom igen.
… sålde ett hus.
… renoverade och flyttade in i en lägenhet.
… sålde min bil.
… upptäckte NLP.
… återupptäckte Stefan och Markus.
… blev en NLP Practitioner.
… misslyckades med mitt spraydejtade.
… tog en riktig semester för första gången i mitt liv.
… investerade i dubbla nya skärmar.
… var på tidernas största släktträff i Arjeplog.
… köpte en ny laptop.
… drack öl på Anders veranda.
… blev nykterist.
… började läsa Tony Robbins.
… köpte en mp3-spelare.
… lärde mig hata Windows Vista.
… upplevde en 40-årsfest på ett turkiskt badhus.
… lyckades med mitt spraydejtande.
… hittade kärleken i Älvdalen.
… blev en NLP Master Practitioner.
… avslutade min karriär som nykterist.
… slutade jobba för bröderna Olsson.
… började jobba med mig själv.
… träffade en massa härliga människor genom Stefan och Markus.
… höll en föreläsning om ”The unlimited power of negative thinking”.
… balanserade på järnvägsspår.
… bokade plats på Tony Robbins seminarium i London i februari 2008.
... köpte bil.
… fick den slutgiltiga diagnosen ”Astma” på lungkliniken i Karlstad.
… blev medlem i Hälsokompaniet.
… sprang en mil för första gången i mitt liv.
… pimplade abborre.
… deltog i tiodagarsutmaningen.
… renoverade kampsport.se.
… på allvar började fundera över mina framtida möjligheter.
… firade jul och nyår i Umeå.

4 kommentarer:

Tesa sa...

Gott nytt år och god fortsättning tycker jag att det låter som du ska ha! :)

Och så har han gått och blivit svart med lite rosa stänk också ser jag...tjusigt!

Anonym sa...

...förvred huvudet på frk Klahr så att hon lärde sig tänka rätt...iallafall större delen av den vakna tiden...

Anonym sa...

Innehållsrikt 2007. Lycklig att få vara en del av det. Vill också göra en lista. Listor är bra.

Anonym sa...

... och upptäckte att älvor finns, minns jag också någon som skrev i ett mejl under hösten.

Grattis till ett bra år!
Because you're worth it. =)