tisdag 5 februari 2008

Sex dagar kvar: Stormen före lugnet?

Ja, då är det bara sex dagar kvar till min första dag på mitt nya jobb och ett nytt liv i Dalarna. På dessa sex dagar ska jag hinna avsluta allt som avslutas bör när det gäller både jobb och privatliv i Arvika. Jag ska packa och planera, handla nytt och göra mig av med gammalt. Det är inte utan att det känns lite rörigt just nu faktiskt. Men om en halvtimme vankas det Pitepalt hos mor, och det ska bli riktigt gött!

Jag har fortfarande fyra sommardäck på snygga aluminiumfälgar till en SAAB 9000 som står och tar plats, så om någon är intresserad: Ring mig på 070-6985023! De är kraftigt billiga just nu. ;)

Idag har jag betalat räkningar, fixat lite ekonomiska förehavande med min revisor, haft ett par snabba kundmöten, köpt nya vinterkängor, fått tillbaka min lagade mobil och hämtat ut mina nya böcker från Stefan Ekberg. Bland annat.

Som om det inte skulle räcka med vardagsfyllnad nu, så har jag så grymt mycket roliga planer inför framtiden, så jag har en lång lista med projekt för de mytomspunna regniga dagarna.

2008 kommer att bli ett fantastiskt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, 2008 kommer att bli hur bra som helst!